Utsikt


Ibland undrar jag om inte Tyson egentligen är en katt...

Kommentarer
Postat av: Marie

Lördagen den 7 september är ni välkomna på cavalierträff hemma hos oss i Bälinge. Vi samlas vid 14-tiden vid Bälingegården (där det finns en hyfsat stor parkering) för en liten tipsrunda genom skogen (bred och fin skogsstig) till vårt hus. Där bjuder vi på fika i trädgården med tillfälle att prata och umgås. Prisutdelning för tipsrundan förstås och efter det kommer UllaBritta Ideryd, Trollsångens kennel, att prata lite om cavalierens pälsvård.

Efter det tänkte jag att vi kanske kunde hinna med lite rallylydnad också för de som vill. Vi förbereder några stationer och en enklare liten bana.

För att veta hur många vi blir är jag glad om ni på något sätt meddelar om ni kommer Om ni har några funderingar, behöver vägbeskrivning etc så når ni mig på [email protected] eller 070-544 4147. Hjälp mig gärna att sprida informationen till andra cavaliervänner, valpköpare m.fl.

Varmt välkomna till Bälinge den 7 september!

PS. Naturligtvis är det strålande sol den här dagen. OM det mot förmodan skulle hällregna, föreslår jag att vi skjuter upp det till ett senare tillfälle. Utevistelse i oväder är aldrig kul.

2013-08-23 @ 09:26:34
URL: http://www.huset-elliot.com
Postat av: Alvin

Tycker du att blogga ? Vi tror att du kan tjäna minst 400 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-13 @ 09:54:04
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0